שיפור התוצאות בשירות

שירות איכותי הוא כזה שמשיג את התוצאה הרצויה דרך הסתכלות מנקודת מבטו של הלקוח.

למה שהלקוח הזה יהיה דווקא שלנו?

עם הזמן הבנו שלקוח לא מחפש איכות מוצר כמו איכות שרות.

שכחנו את משמעות הביטוי 'לתת שירות' – נקיטת פעולה למען האחר,
כאשר אנחנו שמים אותו במרכז, ונשארים קשובים לצרכים ולחששות שלו.

שירות איכותי הוא כזה שמשיג את התוצאה הרצויה דרך הסתכלות מנקודת מבטו של הלקוח

על הסדנה:

העובדים ילמדו כיצד להתייחס לטיפול באכזבות, חששות והתנגדויות של הלקוח, לראות אותן מנקודת מבטו ולטפל בהן במיומנות, ומתוך כך לרתום אותו לשיתוף פעולה

בעקבות זאת הקשר עם הלקוחות יהיה עמיד ויציב יותר, אחוז הלקוחות החוזרים יעלה, אחוזי שימור הלקוחות ישתפרו והעובדים יגיעו ליעדים שלהם בקלות רבה יותר. 

ההזדמנויות שהסדנה תיצור

תוצאות הסדנה

בסוף הסדנה תקבלו כלים לשמור על הקשר עם הלקוחות על מנת שיהיה עמיד ויציב יותר

מנחי הסדנה:

לפרטים נוספים ויצירת קשר:
סדנת מצויינות בשירות