בסדנה זו נלמד מה המשמעות העמוקה של המילה 'מכירות',
ואיך השירות יגרום לכם למשוך יותר לקוחות חוזרים?
סדנה נתמקד בשיפור שיחות עם הלקוח כדי ליצור שיחות אפקטיביות, ונלמד טיפול בהתנגדויות והבנת התזמון האופטימלי של איך ומתי לסגור עסקה.
התהליך כולל שילוב של למידה חווייתית ועיונית – סימולציות והתנסויות, באמצעות מתודות מרתקות וייחודיות.
הממד החווייתי, דרכו מועברת התוכנית, מאפשר הפנמה מהירה ומהנה של התכנים הנלמדים והטמעה לאורך זמן, בבחינת "התנסות אחת שווה אלף מילים".
התוכנית בנויה באמצעות כלים פשוטים שנבנו על בסיס צרכים מעשיים, שהוכחו כעובדים בשטח בחברות רבות, בארץ ובעולם.